piątek, 30 października 2015

Babeczki duchy

Bardzo proste do zrobienia babeczki.


Przepis jest banalny do zapamiętania; )

Na ciasto potrzebujecie:
200 g mąki 
200 g masła 
200 g cukru
4 jajka
i łyżeczka proszku do 6

Ja zawsze daję mniej cukru, a i tak są słodziutkie.
Wszystkie składniki mieszamy, wlewamy do foremek wyłożonych papilotkami-papierkami. Ja wybrałam czarne w pajęczynę.

Możecie do ciasta dodać barwnik, ja wybrałam czarny. Wyglądają jak skamielinki. 

Pieczemy ok. 15 min. w piekarniku nagrzanym do 200 °C, z termoobiegiem 180°C.



Na krem potrzebujecie:
100 g masła 
3 łyżki cukru pudru
200 g serka kanapkowego
odrobina ekstraktu waniliowego lub ziarenek z laski wanilii

Najpierw musicie utrzeć masło z dwoma łyżkami cukru pudru.


Następnie w osobnej misce mieszacie serek z cukrem, aż będą jednolitą masą. 


Potem mieszamy razem na gładką masę masło z serkiem i dodajemy wanilii.

Do nakładania możecie użyć rękawa cukierniczego i tylki.

Tylko po co?


Wystarczy zwykły worek śniadaniowy. 


Żeby było łatwiej wkladamy worek do szklanki i dopiero napełniamy.


Obcinamy końcówkę woreczka.


I wyciskamy na babeczki.


Dodajemy oczka z perełek albo rodzynek i gotowe.

Układamy na paterze, jeżeli ma szklaną nóżkę możemy podświetlić ją w bardzo prosty i efektowny sposób. 



  1. Wystarczy, że kupicie bransoletki świecące w ciemności! Zwijacie i władacie pod nóżkę albo zawieszacie na.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz